Jak zkontrolovat stav záruky iPhone, iPadu, Macu a dalších?

Společnost Apple si získala srdce milionů lidí po celém světě díky špičkové kvalitě svých produktů. V masivním měřítku dodává do svých prodejen širokou škálu prémiových gadgetů, ať už se jedná iPhone, Mac, chytré hodinky Apple Watch, nebo třeba exkluzivní HomePod. Stejně jako jakákoli jiná elektronika mohou tato zařízení časem čelit nepříjemným problémům. To znamená, že uživatel začíná zjišťovat platnost krytí mezinárodní záruky.

Záruka je příslib výrobce, že pokud se na zařízení během stanovené doby něco pokazí, bude opraveno nebo vyměněno bez nákladů pro uživatele. Společně se tedy podíváme na to, jak snadno a rychle zkontrolovat stav záruky vašich zařízení Apple a co nejlépe využít vaši investici.

Kontrola stavu záruky přes Apple Check Coverage

Chcete-li zkontrolovat stav svého produktu na oficiálním webu Check Coverage, musíte mít k dispozici sériové číslo. Pokud nemáte sériové číslo svého Macu po ruce, musíte jej vyhledat na krabici, nebo přímo v systému. Mezitím na iPhonu a iPadu můžete spustit Nastavení → Obecné → O aplikaci → podržte sériové číslo a klepněte na Kopírovat. Jakmile budete mít své sériové číslo, proveďte následující:

  • Přejděte na webovou stránku https://checkcoverage.apple.com/
  • Do prvního volného políčka vložte sériové číslo zařízení
  • Poté je potřeba vyplnit správně kód zobrazený v poli
  • Klikněte na Odeslat. Nyní můžete vidět stav pokrytí vaší služby a podpory

Použijte aplikaci Podpora společnosti Apple

Dalším způsobem, jak zjistit stav záruky na vašem iPhonu či iPadu je následující. Stačí si stáhnout do zařízení aplikaci Apple Support a pokud nedojde k automatickému přihlášení, zadejte potřebné informace, jako je Apple ID a heslo. Následně si z nabídky vyberte Moje zařízení a vyberte produkt, u kterého chcete zjistit stav záruky. Pot už jen stačí kliknout na záložku Podrobnosti o zařízení. V části Informace o pokrytí můžete vidět buď omezenou záruku, nebo krytí vypršelo.

Pro kontrolu záruky použijte stránku Moje podpora

  • Přejděte na webovou stránku https://idmsa.apple.com/
  • Následně se přihlaste do systému pomocí svého Apple ID a hesla
  • V části Moje zařízení klikněte na Zobrazit všechna moje zařízení
  • Vyberte své zařízení z dostupné nabídky
  • Nyní si můžete prohlédnout všechny informace v sekci pokrytí

Jak zkontrolovat stav záruky přímo na zařízení?

Kromě výše uvedených postupů můžete ke kontrole stavu záruky servisu Apple v rámci produktu použít také metody uvedené níže.

  • Spusťte aplikaci Nastavení na vašem iOS zařízení
  • Přejděte na Obecné → O aplikaci
  • Vyberte Omezená záruka nebo Pokrytí vypršelo
  • V závislosti na vašem stavu se vám nahoře zobrazí omezená záruka nebo krytí vypršelo. Podle toho můžete postupovat
Přejít nahoru